מה זה Nginx

תוכן עניינים

Nginx הוא שרת אינטרנט בקוד פתוח שהיה פופולרי מאוד בשנים האחרונות בשל הביצועים שלו וקלות השימוש שלו. הוא משמש אתרים פופולריים רבים כמו TechCrunch, Airbnb ו-Instacart.

Nginx פותח על ידי Igor Sysoev. הוא רצה ליצור שרת אינטרנט מהיר הרבה יותר מאפצ'י, שרת האינטרנט הפופולרי ביותר באותה תקופה. התברר ש-Nginx היה הרבה יותר מהיר מאפצ'י והשאר היסטוריה!

ניתן להתקין את Nginx במערכות הפעלה Linux או Windows ללא ידע מוקדם כיצד להגדיר שרת אינטרנט.

איך משתמשים בNgnix?

עבור מי שלא מתחיל, nginx הוא שרת אינטרנט שניתן להשתמש בו למטרות שונות. זה יכול לשמש כפרוקסי הפוך או מאזן עומסים, שרת מטמון, או אפילו כשרת HTTP/HTTPS. זה גם מסוגל לשמש כנקודת סיום SSL.

Nginx הוא שרת אינטרנט בקוד פתוח ויישום תוכנת פרוקסי הפוך. הוא נוצר על ידי Igor Sysoev בשנת 2004 ושוחרר תחת תנאי רישיון ה-BSD ב-2 בנובמבר 2005. Nginx הורד יותר מ-50 מיליון פעמים מאז השקתו ב-2005.

Nginx מספקת ביצועים גבוהים, שימוש בזיכרון נמוך שרתי HTTP ושרתי פרוקסי הפוך עם תכונות רבות כמו איזון עומסים, שמירה במטמון בעמוד הראשי, בדיקת תקינות והעברת פרוקסי למספר שרתים בו זמנית.

האם בכל שרת יש Ngnix?

לא, לכל שרת אין nginx מותקן. שרת האינטרנט המוגדר כברירת מחדל שמותקן על מערכת מבוססת לינוקס הוא בדרך כלל Apache.

שרת האינטרנט המוגדר כברירת מחדל שמותקן על מערכת מבוססת לינוקס הוא בדרך כלל Apache.

תוכן עניינים

אולי יעניין אתכם

אבטחה של שרתי ענן מרובים

עם הצמיחה המהירה של מחשוב ענן, האבטחה של שרתי ענן מרובים הפכה לדאגה מרכזית עבור עסקים. מכיוון שיותר ויותר ארגונים מסתמכים על שירותי ענן לצרכי

מענק אחסון לaws לסטארטאפים

AWS Storage Grant for Startups היא תוכנית המספקת לסטארט-אפים את קיבולת האחסון הדרושה להם כדי להצליח. זה תוכנן כדי לעזור לסטארט-אפים להתחיל עם הרעיונות החדשים

מה זה אחסון אתרים?

אירוח אתרים הוא תהליך של מתן דפי אינטרנט, יישומי אינטרנט ושירותים למשתמשים ברשת האינטרנט העולמית באמצעות רשת מחשבים. אירוח אתרים הוא תהליך של מתן דפי